Гарантійне обслуговування
Гарантійне обслуговування здійснюється у нашому сервісному центрі: м.Харків, вул.Киргизька, 19Передача товару здійснюється через Нову Пошту або у нашому Центру сервісного обслуговування.
Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:
- товар з повною комплектацією
- оригінальний гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Відновлення гарантійного талона
Якщо ви втратили чи пошкодили гарантійний талон його можна відновити звернувшись до наших менеджерів з продажу. Для цього потрібно приблизна дата купівлі, заводський номер пристрою, та прізвище на кого оформлялось обладнання або був отримувач товару.Обмін чи повернення товару
Обмін товару чи повернення товару здійснюється за допомогою служби доставлення або у нашому офісі.Умови повернення товару
Для оформлення повернення візьміть із собою лист на повернення товару і товар.Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування
- збережено всі ярлики та заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не були порушені.
Гарантія не поширюється на наступні несправності:
- Перехідники, шлейфи- Механічні пошкодження
- Пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах
- Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами випадковими зовнішніми факторами (стрибок напруги в ел. Мережі, гроза та ін.)
- Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
Зовнішні порти COM, LPT, Video In- Video OUT контролер, LAN, PS / 2, аудіо вихід та інші (тому, що вихід з ладу цих пристроїв можливий тільки при порушенні правил експлуатації, передбачених виробником)
- Гарантія не поширюється на термоголовки, зовнішній блок живлення
- Гарантія не поширюється на лампи
- Порушення правил експлуатації, вказаних в паспорті на виріб